יום שני, 6 בדצמבר 2010

Viber: שיחות טלפון חינם בין בעלי אייפון

מי צריך מפעילה סלולרית? אפליקצית הטלפוניה Viber מאפשרת לכם, בעלי אייפון, להוציא ולקבל שיחות על2010-12-06_124023 גבי הרשת חינם. עם התקנתה (חינם), האפליקציה הזו תאפשר לכם לבצע שיחות טלפון למשתמשים אחרים, ממש כמו סקייפ, אך מבלי שתאלצו להוסיף אנשי קשר במיוחד עבור המטרה הזו או לפתוח חשבון בסקייפ.

לאחר ההתקנה האפליקציה תבצע סקירה (באישור שלכם) ברשימת אנשי הקשר במטרה לזהות מי מהם כבר משתמש באפליקציה. בכל פעם שתרצו לבצע שיחה חינם למשתמש אחר, פתחו את האפליקציה ובחרו באדם הרלוונטי. תוכלו לשמור אנשי קשר עמם אתם מרבים לשוחח בתיקיית ה-Favorites באפליקציה.

נוסף על כך, האפליקציה תדווח לכם בהודעות פוש על כל מצטרף חדש לשירות אשר זמין תחת אנשי הקשר שלכם. האפליקציה זמינה להורדה דרך חנות itunes הישראלית.

2010-12-06_123955

אלון חן תרגם לעברית את האפליקציה של Viber. כדי להתקין את הממשק בעברית, בצעו את הצעדים הבאים (למתקדמים):

1. הורידו קובץ עברי לאפליקציה, לחצו להורדה.

2. חלצו את קובץ ה-RAR שהורדתם.

3. העתיקו לנתיב הבא את התיקיות “English.lproj” ו-”he.lproj”:

var/mobile/Applications/Viber/Viber.app 4. על מנת לקבל את לחצני החייגן בעברית, לחצו להורדה. 5. חלצו את כל התמונות מקובץ הראר שהורדתם לנתיב הבא (יש להחליף את התמונות הקיימות): var/mobile/Applications/Viber/Viber.app רצוי לגבות את הקבצים המקוריים.

הפוסט נכתב על ידי גיא פדל ואבי אבקסיס ופורסם במקור ב-iPhoneil.net במסגרת מדור חדש של אפליקציות מומלצות לאייפון בשיתוף עם iPhoneil.net, המקור הראשון בשפה העברית לאייפון.

מאת: iPhoneil.net

האתר הוקם במטרה לספק את המידע העשיר ביותר בעברית בנושא האייפון לכל האייפוניסטים שלא עוקבים באופן שוטף אחר כל התוכנות החדשות באפסטור


View the original article here

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה