יום שני, 6 בדצמבר 2010

השתיקו דיונים רועשים בג’ימייל באמצעות Smart Mute

מי שמנוי על רשימות דיוור מכיר את התופעה המרגיזה של הצפת האינבוקס בתגובות לא רלוונטיות של מכותבים לרשימת הדיון. סימון התכתובת כספאם לא תועיל אם תרצו להמשיך לקבל בעתיד הודעות מרשימת התפוצה. גוגל הוסיפה לאחרונה אפשרות של השתקת שיחה (Mute), הזמינה דרך תפריט More Actions בראש התיבה. image

לאחר השתקת השיחה, הודעות חדשות בדיון לא יופיעו בתיבת הדואר הנכנס, אך ייכללו בארכיון ויעלו בחיפוש. החסרון באפשרות זו הוא שהודעות חדשות מהדיון עדיין יתקבלו בתיבת הדואר הנכנס אם אתם מופיעים בשדה To או ה-CC של ההודעה. 

על כן, גוגל הציגה השבוע תכונה חדשה בשם Smart Mute הזמינה דרך ה-Labs באזור ה-Settings. image התכונה החדשה תמנע מהודעות חדשות להופיע בתיבה שלכם אלא אם הנמען הוסיף במיוחד את הכתובת שלכם לשדה ה-To או ה-CC. אם כתובתכם הופיעה בעבר בשדות ה-To או ה-CC אך השתקתם את הדיון, לא תקבלו עוד הודעות בתיבת הדואר הנכנס.

כדי להפעיל את התכונה, היכנסו ל-Labs ובחרו באפשרות Enable לצד Smart Mute. מעתה, תוכלו להשתיק דיונים באמצעות אפשרות ה-Mute והודעות חדשות בדיון יפסיקו להטריד אתכם.

image

מאת: גל מור

גל מור הוא הכותב הראשי והבעלים של "חורים ברשת". במקביל, גל מייעץ בתחום אסטרטגיות אינטרנט, מאפיין ממשקים ושירותים וכותב טורים בכלי תקשורת מובילים.


View the original article here

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה